خوبـــــــــ که باشی

خوبـــــــــ که باشی
برایشان عادی می شوی
تکراری می شوی!

تاریخ انقضایت زود سَر خواهد آمد ...


مهرتـــ
وفایتـــــ
نجابتتـــــــ
خوبی اتـــــــ
وظیفهــــ خواهد شد !

تو "بــــــــــــــاید " خوب باشی !
با خودت می گویی : خدای من !
این است تقاص ِ مـــــن ؟!!

محبتم !
مِـهرم !
وفایم !
نجابتم !
.
.
.

اگر همه چیز مثل گذشته بازگردد ،

دلتـــــ ،
غرورتــــــــ ،
باز نخواهد گشت !
غرور "پودر " شده ات !!

تـــــــــــــــــــــــــو

هیــــــــچگــاه فراموش نخواهی کرد !



درآن وقتـــــــــــ
درآن لحظهـــــــــــــــ
در آن مکان
غرورتـــــــــ به "یغما" رفتــــــــ ..



اما عزیزکم تو خوبــــــ بمان !

کسی آن بالا هست که سپاسگزار همه ی خوبی هایت باشد...



نظرات 6 + ارسال نظر
مریمi یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام نازگل خانمی
خووووووووفی؟
چه خبر؟

نگین چطوره.
من کتابایی که معرفی میکنرو خیلی دوس دارم .
بگووووووووووویش ممنونشم.

سلام عزیزم

مرسی تو خوبی ؟

نگینم خوبه

باشه عزیزم حتما میگم بهش :-*

مریمi دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

ها؟
فک کنم خوبم
دقیقا نمیدونم.

قوبونت

ایشالا ک خوبی

دلم تنگ شده بود

کم پیدایی ها

مریمi چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

هشتم. همین گوشه .تنها برای خودم خیال میبافم.

عزیزم

مهگل پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 07:29 ب.ظ http://fire-goddess.blogfa.com

سلـآمـ عزیزم ،

سفیدبرفی ُ بلینک تا سیندرلـآ رُِ بلینکم !

*-:

چشم

دی ماهی خانوم چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://deymahi.mihanblog.com

افسانه جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام نازگل خانم


دیشب از دلتنگیت بغض گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست

سلام عزیزم

مرسی :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد