برای رسیدن به آرامش مداد شوید !!!

در مداد ۵ خاصیت وجود دارد که اگر به دستشان بیاوری تمام عمرت به آرامش می رسی :

1 - می توانی کارهای بزرگ کنی ، اما نباید هرگز فراموش کنی دستی وجود دارد که هر حرکت تو را هدایت می کنداسم این دست خداست ، او باید تو را همیشه در مسیر اراده اش حرکت دهد.


2 - گاهی باید از آنچه می نویسی دست بکشی و از مداد تراش استفاده کنیاین باعث می شود مداد کمی رنج بکشد اما آخر کار نوکش تیزتر می شود. پس بدان که باید رنجهایی را تحمل کنی چرا که این رنج باعث می شود انسان بهتری شوی.



3 - مداد همیشه اجازه می دهد برای پاک کردن یک اشتباه از پاک کن استفاده کنیمبدان که تصحیح یک کار خطا ، کار بدی نیست و در واقع برای اینکه خودت را در مسیر نگه داری مهم است.


4 - چوب یا شکل خارجی مداد خیلی مهم نیست. ذغالی که داخل چوب است اهمیت بیشتری داردپس همیشه مراقب باش درونت چه خبر است؟



۵ - و سرانجام مداد همیشه اثری از خود به جا می گذارد..


بدان هر کاری در زندگی می کنی ردی به جا می گذارد و سعی کن نسبت به هر کاری که می کنی ، هوشیار باشی و بدانی چه می کنی.



روزهای عجیبی ست ...

روزهای عجیبی را می گذرانم ...

روزهایی که دلم میخواهد ساعت ها پشت پنجره بنشینم، خیابان را نگاه کنم، بدون اینکه انتظار کوچکترین اتفاقی را داشته باشم

دلم سکوت میخواهد ، سکوت محض، مثل وقتی به اعماق آب میروی، مثل غرق شدن، همه چیز تاریک و تاریک تر میشود، ساکت و ساکت تر ...

دلم حتی نوشتن هم نمیخواهد وقتی چیزی برای فکر کردن نداری، چیزی هم برای نوشتن نداری !

نمیخواهم بخوابم، کابوس های شبانه، جز ترس از شب، ترس از خواب، ترس از بالشم، برای من چیزی به همراه ندارند.

پشت پلک های بیداری، هیچ حادثه ای در کمین نیست!

آینه ها را نمیخواهم، درگیر خودت که باشی، هیچ چیز تو را یاد خودت نمی اندازد. غریبه ها دیدن ندارند !

روزهای عجیبی ست ...

در حجم بی انتهای تنهایی هایم، میخواهم هنوز تنهاتر از این باشم . کسی که در من رخنه کرده باید مرا ترک کند، تا با خیال راحت بنشینم پشت پنجره و در سکوت خیابان را ببینم و به هیچ چیز فکر نکنم .

به هیچ چیز جز اتفاق هایی که قرار نیست بیافتد !

نیکی فیروزکوهی



غصه ..!

وقتی کسی حالش بده ..


بهش نگید ای بابا اینم می گذره ..


نگید درست می شه..


نخواهید با جوک های مسخره بخندونیدش..


نمی خواد بخنده. خنده اش نمیاد غصه داره.. می فهمین؟ غصه !!


براش از فلسفه ی زندگی حرف نزنین..


از انرژی مثبت و مثبت باش و به چیزهایی که داری فکر کن حرف نزنید..


وقتی کسی ناراحته اصلا این شما نیستین که باید حرف بزنین..


ببذارید اون حرف بزنه و شما گوش کنید..


هی فکر نکنید باید نظریه صادر کنید و نصیحت کنید..


فکر نکنید اگه حرف نزنید خیلی اتفاق بدی می افته..


شما جای اون آدم نیستید..


شما زندگی اون آدم رو از وقتی به دنیا اومده زندگی نکردید..


پس نظریه ها و حرف هاتون به درد خودتون می خوره..


دستش رو بگیرید. بغلش کنید. سکوت کنید..


اگه دلش خواست خودش حرف می زنه!!!

خودم .. !

اخلاقم گنده ؟ به خودم مربوطه !


غرورم از حد گذشته ؟ به خودم مربوطه !


تمام زندگیم خودخواهانه ست؟ زندگی خودمه !


از عده ای متنفر شدم ؟ به خودم مربوطه !


دوس دارم تنها باشم ؟ حسِ خودمه !


دوباره عاشق شدم ؟ دلهِ خودمه !


نگاهم به نگاهه اون دوخته ست ؟ چشمای خودمه !


از روابط فامیلیه الکی خوشم نمیاد ؟ سلیقه ی خودمه !


صدای خنده هام از حد عادی بلندتره ؟ خوش حالی خودمه !


با یه تلنگری به هق هق میفتم ؟ دردِ خودمه !


عده ای را به فراموشی سپردم ؟ حافظه ی خودمه !


دلم می خواد این جوری باشم مجبور به تحمل من نیستید ..


راحتم بذارید ، زندگیه خودمه !!

دختر اردیبهشت ..

من دختـــــر اردیبـهـ♥ــشتــم !

فــرزنــد دوم بهــــــار ...

حال و احوالم بهـــــاریست !

ساعتی آفتــــابی ...

ساعتی ابــــری ...

گاهی طوفــــانی ...

ولی همیشه سبــــز ... !



خدا می داند ..

خدا می داند، ولی ...

آن روز که آخرین زنگ دنیا می خورد دیگر نه می شود تقلب کرد
و نه می شود سر شخصی را کلاه گذاشت

آن روز تازه می فهمیم دنیا با همه بزرگی اش از یک جلسه امتحان مدرسه هم کوچکتر بود!

... و آن روز تازه می فهمیم که زندگی عجب سوال سختی بود

سوالی که بیش از یکبار نمی توان به آن پاسخ داد
خدا کند آن روز که آخرین زنگ دنیا میخورد، روی تخته سیاه قیامت
اسم ما را در لیست خوب ها بنویسند

خدا کند حواسمان بوده باشد و زنگهای تفریح
آنقدر در حیاط نمانده باشیم که حیات را از یاد برده باشیم

خدا کند که دفتر زندگیمان را زیبا جلد کرده باشیم

و سعی ما بر این بوده باشد که نیکی ها و خوبی ها را در آن نقاشی کنیم

و بدانیم که دفتر دنیا چرک نویسی بیش نیست

چرا که ترسیم عشق حقیقی در دفتری دیگر است

تولدم..

تولدم مبارک ...


22 ساله شدم ... 


خدایا واسه همه چیزایی که خودت میدونی شکرت .. 


امسال تولدم هم قشنگ بود هم تلخ ..


22 رو یادم میمونه ..