برای رسیدن به آرامش مداد شوید !!!

در مداد ۵ خاصیت وجود دارد که اگر به دستشان بیاوری تمام عمرت به آرامش می رسی :

1 - می توانی کارهای بزرگ کنی ، اما نباید هرگز فراموش کنی دستی وجود دارد که هر حرکت تو را هدایت می کنداسم این دست خداست ، او باید تو را همیشه در مسیر اراده اش حرکت دهد.


2 - گاهی باید از آنچه می نویسی دست بکشی و از مداد تراش استفاده کنیاین باعث می شود مداد کمی رنج بکشد اما آخر کار نوکش تیزتر می شود. پس بدان که باید رنجهایی را تحمل کنی چرا که این رنج باعث می شود انسان بهتری شوی.



3 - مداد همیشه اجازه می دهد برای پاک کردن یک اشتباه از پاک کن استفاده کنیمبدان که تصحیح یک کار خطا ، کار بدی نیست و در واقع برای اینکه خودت را در مسیر نگه داری مهم است.


4 - چوب یا شکل خارجی مداد خیلی مهم نیست. ذغالی که داخل چوب است اهمیت بیشتری داردپس همیشه مراقب باش درونت چه خبر است؟



۵ - و سرانجام مداد همیشه اثری از خود به جا می گذارد..


بدان هر کاری در زندگی می کنی ردی به جا می گذارد و سعی کن نسبت به هر کاری که می کنی ، هوشیار باشی و بدانی چه می کنی.



نظرات 8 + ارسال نظر
علی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

اینم نظر خوبیه قبول دارم

علی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

ابجی مواظب باش پاکن ته مداد نشی که دل خیلی بزرگی میخواد
خودت تموم میشی ازبین میری برا اینکه اشتباه دیگران پاک کنی

دقیقا کار هرکسی نیست دل خیلی بزرگی میخواد که فکر میکنم من نداشته باشم ..

سام شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

مرسی مرسی ........... هو و و و وو و و وخیلی این پست دوست داشتم آخه با مداد تو زندگیم خیلی کارا میکنم .... هوووووووووووووووووووووووووورا مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم ..

シوシ فرنگی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://lahzeham.blogsky.com/

کاش مثل مداد بودیم
متن جالبی بود نازی

نمی دونم شاید ..
مرسی عزیزم ..

نگین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

بله کاملا درسته

درستی از خودته عشخم

نگین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

کامنتم رسید ؟
وقتی که میخواستم ارسال کنم صفحه هام پرید نمیدونم چرا

گفتم کاملا درسته ارسالت خیلی خوب بود

اره عشخم رسید

مرسی عزیز دلم

مریم یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:36 ب.ظ


آخه
چه باحاله آدم دوستای دوقلو داشته باشه...
منم میخواااااااااااااااااااااام

خوب چیزی یاد گرفتما
دعوام شد میرم یه وری

نازی بلوگ نگین بهم از این شماره ها نمیده نمیتونم نظر بدم
چه فرقی داره ... اینجا و اونجا

هوم

دوقلو

با منی

فک کنم کامنتای نگین و واسه من گذاشتی

هیچ فرقی نداره وبلاگ منو نگین نداره که

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

راستی نازگل آپ جدید کردم ... یه آپ متفاوت ... خوشحال میشم سر بزنی

حتما سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد