آغاز !

اههههههم اهمممممم ...


خب با اصرار زیاد دوستان و طرفداران و هواداران و اینا منم تصمیم گرفتم یه وبلاگ داشته باشم


حالا موضوع چیه فعلا معلوم نیست


منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقادات و اینا هستیم


همین جا از دوست عزیزم نگین خانومی



که خیلی خیلی زیاد برای ساخت وبلاگ کمکم کرد تشکر میکنم :X


مرسی عجقمممممم :*




نظرات 28 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلااااااااام عزیز دله مننننن
اول اینکه وبلاگ مبارک ما رو کشتی تا این وبلاگ و ساختی گیسام مثه دندونام شد تا تو اسم انتخاب کردی
عاشختتتتتم
دوم اینکه من که کاری نکردم عزیزم وظیفم بود افتخار میکنم که به عشخم کمکی کرده باشم

عاشقه این اسمایل آخریه شدم که توش برگا میریزه

قربون عشخم بشم مراقب خودت باشیا

سلام عجقمممممممم

مرسی عزیزم :*

دیگه خب باید یه اسم انتخاب میکردم که به شخصیت مظلومم بیاد

خیلی زیاد زخمت کشیدیییییییییییی

راستی اولین نظر وبم رو دادیا

منو این همه خوشبختی محاله

بووووووووووووووس :*

سارا یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

مبارک نازگل خانومی

مرسی سارا خانومی عزیزم

گندم یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

وااااااااییییییییییییییییییی سلام عزیزم
مبارک باشهههههههههههههه
ایشاا.... بهترین لحضات زندگیتو توش یادداش کنی!!
منتظر پستای بعدیت هستیم!!

سلام گندم خانومی

مرسی عزیزم

من که خب نوشتنم زیاد خوب نیس مثل شما

باید دست به دست بدیم به مهر وبلاگ منو کنیم اباد

ی دوس ! یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

سلامی چو بوی خوچ آچناییییییییییییییی

چطوری میکروب جونننننن

حقا ک اسم وبت برازنده خودته

ممنون از انرژی ک سوزوندی برای ساختنش

با تشکر از دوستانی ک ب این جوجه میکروب یاری رساندند

سلام

قربونت برم باکتری جون شما بهتری

اره همه میگن اسمم هم مثل خودم مظلومه

انرژی و زحمت اصلی و عجقم کشیده باید از اون تشکر کنی

بازم با ما سر بزن

نگین یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

الان حتما عشخم میگه این آلبالو آلو هم تو دهنش خیس نمیخوره سه سوته لو داد آدرس وبلاگو


اتفاقا گندم و سارا با هم آنلاین شدن همونجا لوت دادم

میگم نازی به دونه ازین وبگذارا هم واسه وبلاگت بذار آمار بازدید کننده هاتم داشته باشی کسی نتونه بپیچونت

نه بابا اتفاقا کلی ذوق کردم دیدم نظر دارم

باشه عجقم حتما میذارم

ببین چه بلایی بیارم من سر این وبلاگ

نگین یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اوووخییی اولین بیننده و خواننده و نظر دهنده ی این وبلاگت خودم بودم به قول خودت منو این همه خوشبختی محاله

لینکای روزانمو نیگا کن

وایییییییی عجقممممممم

من عاشق این اووخیی گفتنتممممممممم :*

دیدممممم

دوباره منو این همه خوشبختی محاله

I2am دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

سیلااااااااااام سیلاااااااااام.مفارکه .قالب و اینا هم کلی خوجلهههههههههههههههه

سلام جوجووووووو

مرسی چشمات خوشگل میبینه

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

سلااام
مبارکه نازگلی
با تشکر از آجی نگین
نازگلی منتظر نوشته هات هستم

سلام نرگس جونم

مرسی عزیزم

اجی نگینم که همیشه منو شرمنده میکنه

مرسی که بهم سر زدی عزیزم

نرگس دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://khate-akhar.blogfa.com

اینقد هول بودم یادم رفت اسمم رو بنویسم

اشکال نداره خودم فهمیدم تویی

بالاخره من IT خوندم دیگه

نگین دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

...

ستاره سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام وبلاگت مبارکککک
ایشالا همیشه موفق باشی

سلام

مرسی ستاره جون

نگین☂(همین حوالی) سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

سلام به دوست ِ گل ِ همزادِ گلم
قاطی نکنیا، من همون نگینم، همین حوالی
لینکم توی لینکای روزانه ی نگین خانمی ِ

حسابی بهت تبریک میگم ورودت رو به جُرگه ی وبلاگ نویسان
امیدوارم چرخش واست بگرده حسابیییییی

از توی کامنتا فهمیدم که it خوندی، آفرین دختر خوب، کلا کامپیوتر عشق ِ منه !
منم نرم افزار میخونم ، تقریبا همسن هم هستیم

امیدوارم که اینجا خاطراتی رو یادداشت کنی که بعدها با خوندنشون خنده روی لبت نقش ببنده

موفق باشی

پیش منم بیایا

سلام به دوست جونه عجقم

مرسی عزیزم نگین یه چیزایی در موردت گفته دورادور میشناسمت

خوبه دیگه هم رشته و هم سن حسابی میدوستیم با هم ایشالا
البته من خیلی مثل شماها و عجقم نوشتنم خوب نیس

مرسی که بهم سر زدی

عزیزم اگه اجازه بدی لینکت میکنم تو وبلاگم

علی (گاگول) سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.harfaye-ali.blogfa.com/

دروود
مبارکه
ایشالا به سلامتی و میمنت!!

سلام

مرسی

سلامت باشید دوست عزیز

نگین☂(همین حوالی) سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

بهله میدوستیم ایشالا

میگم این نگین آمار منو دیگه به کیا داده؟
ای نگین ی شیطون( آلبالو منظورمه)

آلبالو جونم مگه نگفتی که مظلومی؟؟ من که اثاری از مظلومیت نمیبینم که!
همش شیطنته دختر ِ گل

خواهش، باعث افتخاره نازگل جان.شما هم از صبح لینک شدی توی همین حوالی

ایشالا خدا تو و عجقتو که گلِ منه واسه همدیگه نگه داره. پیر شین هردوتون

ایشالا

نه اتفاقا البالو خانومی هم مثل من خیلی مظلومه

اره اومدم تو وبلاگت دیدم لینک شدم ذوقیدم کلی

مرسی عزیزم شما هم پیر الهی مادر

الی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://18esfande1387.blogfa.com/

این ننین خانوم از بس تعریف کرده بود فرتی اومدم ببینم چه خبره.خوش اومدی خانوووووووم

مرسی عزیزم

نه بابا نگین اغراق میکنه من فقط یه میکروب صورتی کوچولو ام

جودی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام. منم تبریک میگم
میگم زیاد نگران نگین نباشیا موهاش اصلام سفید نشده خودم دو روز پیش دیدمش... کلی از جمجه هات تعریف کرد ولی خداییش قشنگنا کلا ابتکار خوبی بود... منم حالم خیلی خوبه... (دیدم همه هستن گفتم بیام یه خودی نشون بدم) موفق باشی

سلام

خوش به حالت هر وقت بخوای عجقمو میبینی

مرسی عزیزمممممممممم

سلیقه ی منو نگین خانومی هستش

خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی

نگین سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام:دی
این جودی ک لوم دادولی فک کنم خوب ب گیسام توجه نکرده!

جودی چ هواتو داره ها

سلام عجقم

عزیزم این جور سفید شدنا ساعتیه

یه کم که میگذره اثرش میره

ی دوس ! سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

میکروب جون هیچی نچده خووووب دوستایی پیدایییدییا

کوفتت بچه

آرزوی موفقیت دارم واسه دوستان

همش به خاطر عجقمه که منو معرفی کرد

حسوددددددد

مبین سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://mobinland.blog.com

سلام
خوبی؟
منو میشناسی که
من توی بلاگم لینکت کردم
تو هم منو با عنوان Mobinland لینکم کن

سلام

مرسی تو چطوری ؟

مبین خودمونییییییییییی ایا ؟!

مریم سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

توووووولد
توللللللللللللد
تتتتتتتتتتتتولدت
مبارک

تولد بلاگت مبارک خانومی.

ایشالا ۱۲۰۰ ساله شه

ممنون مریم جون

اره خب بعد خودم میدم نوه و نتیجه ام بگردونن اینجا رو

مرسی که بهم سر زدی

یکتا سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام دوست نکین
آلبالو خانومی
خوش اومدی به جمع وب نویسا
قالبت اسم وبلاکت کلی باحاله
موفق باشی
اون اسمایلی آخرت من و کشته
خیلی نازه

سلام یکتا جون

مرسی عزیزم چشمات خوشگل میبینه همه شو

ممنون که بهم سر زدی

مبین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://mobinland.blog.com/

آره مبینه خودتونم

اخی نازی جوجو

لینکت کردم

زیبا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

درود
از دوستای وبلاگی نگین جونم

بهت تبریک میگم و امیدوارم از خاله زنک بازیای این دنیا به دور باشیییییییییییییییییییییییی

چون خانه مان سوزه

برات بهترینا رو ارزو میکنم

سلام

مرسی از اینکه بهم سر زدین منم براتون ارزوی بهترین ها رو دارم

عمو پیمان چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

به به .....

مبارک باشه دختر خانوم

اشک تو چشام حلقه زد وقتی وبلاگتو دیدم البته از خنده

خیلی خیلی اسم باحالی هم انتخاب کردی

موفق باشی

مرسی عمو جونمممممم

نظر لطفته چشمات باحال میبینه

بازم بهم سر بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

نگین تو که بهتر میدونی من کلا تو کار دقتم...
موهات سیاه سیاه بودن...
بعله من هوای دوستامو دارم

تا نظر و دیدم گفتم یعنی کی میتونه باشه این موقع شب

منم عاجق دوستامم

جودی چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

دیدی چی شد !!! هواس که واسم نمیزارین... اسممو یادم رفت بگم
نظر قبلیه من بودم

من قلبم ضعیفه ها

خوب شد گفتی وگر نه فکرم هزار جا میرفت

نگین پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

ب قول نازی سفیدیش لحظه ایه جودی جان

اوهومممممممممم

مهدی یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://takpesar.persianblog.ir

این حجقم یعنی چی

حجقم که نه عجقم

این همون عشقم هست اما به یه لهجه خاص که این روزها زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد