غریب اشنا ...


عاشق این اهنگم


تو از شهر غریبه بی نشونی  اومدی


تو با اسب سفید مهربونی اومدی


تو از دشتای دور و جاده های پر غبار


برای هم صدایی هم زبونی اومدی


تو از راه میرسی پر از گرد و غبار


تموم انتظار میاد همرات بهار


چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت


چه خوبه پاک کنم غبارو از تنت


غریب آشنا دوست دارم بیا


منو همرات ببر به شهر قصه ها


بگیر دست منو تو اون دستات


چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم


بمونم منتظر تا برگردی پیشم


تو زندونم با تو من آزادم





نظرات 21 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

چه قشنگهولی من فک کنم نشنیدمش:-/
راستی سلام عشخم

سلام عزیز دلممممممم

خیلی معروفه که این اهنگ گوگوش

حتما دانلود کن

نگین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

از گوگوش بدم میااااد

چرا عزیزمممممممم

من عاشقشمممممممممممممممم

نگین☂(همین حوالی) چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

سلام به میکروب ِ صورتی
خوبی خانمی؟

میگما منم از شاهکار نگین استفاده کردم، بیا همین حوالی متوجه میشی

سعر خیلی قشنگیه اما من از صدای گوگوش بدم میاد ولی بازم دستت درد نکنه، متن جالب و قشنگی داره

سلام همزاد عجقم

مرسی عزیزم من خوبم تو چطوری ؟

قبلا دیدم شاهکارشو

همکاری بود نظر با هم ساختن هم کلا نگین خانومی

اوهوم من کلا صدا و ترانه شو میدوستم

نگین☂(همین حوالی) چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

یه چیزی رو یادم رفت
لطفا آدرس وب ِ منو توی خبرنامه save کن اینجوری هروقت آپ کنم متوجه میشی
مرسی

باشه عزیزم مرسی که گفتی

چند بار اومدم وبت اما اخرین مطلب رمز داشت

مریم چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

عجب !!!!!!!!!!!!!!



منم عاااااااشگشم.
هم ترانه هه
هم گوگوش
تماااااااااام آهنگاشم بلتم.


الان هم آکادمی گوگوش داره برم بنگرم

اخ جون یک طرفدار مثل خودم پیدا شد

من کلا خودشو و صداشو و ترانه هاشو خیلی می دوستم

نگین☂(همین حوالی) چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

میگم نازگل جون،یه فرکی واسه آواتار بکن حمتا
حیفه ها
من میگم همین پس زمینه وبلاگت قشنگه واسه اواتار

اهان باشه عزیزم ثبت نام کردم تو این سایت که اواتار داره یاد میره بذارم

از این جور عکسا که یه عالمه دارمممممم

مریم چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 10:47 ب.ظ


عسیسمی



ایناها بی سلیقا


تاریخ تولدتو نگوای؟

قربونت عزیزم

6 اردیبهشت 69 ام عزیزم

نگین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

همزادمممم مثه مننن گوگوش دوس نداره
دو دو مساوی

اوهوممممممم واقعا دیگه دارم به همزادیتون پی میبرم

نگین☂(همین حوالی) پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 12:47 ق.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

ای جانم
نگین خانومی تو هم که اینجایی که

خب نازگل خانومی الان کشف کردم شوما بزرگتری
میدونی چرا؟؟
چون بنده ۱۵ اردیبهشت ۷۰ میباشم و کلا شوما یه سال و چند روز از من بزرگتری!!
شوما ۲۱ سالت تموم شده من هنوز تموم نشده

ای جانننننننننننمممممممممم

سن مهم نیس مهم اینه که اردیبهشتیییییییییییی هستیییییییی

اخ جوننننننننننننننننننننننننن

مریم پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

اردیبهشتییا دوس دااااااااااااااااشتنی ان

دختر خاله عزییییییز منم اردیبهشته
(فقط آخرش منو دیوونه میکنه)

اوهوم!

از منم بزرگتری ــــــــــ۳ماهو اندی
نگینم اردیبهشته؟اون یکی نگینا
آلبالو خوشمزهه

اینجــــــــــــــــــا شهریوری نبود؟

اوهوم خیلی ناز و خوب و مهربون هستن کلا یه دونه باشن

نه البالو اردیبهشتی نیس

عزیزم یکی از دوستای من شهریوری هستش میگم بیاد اینجا تهنا نباشید

نگین آلبالوهییی! پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

من خردادی میباشم مریم خانِم!

شما عزیز دل منیییییییییییییییییی

نگین پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اوووووخی اون نی نی های آویزون به میخ اون بالا چه جیییییییگره

قربون اووووووووخی گفتنت برم مننننننننن

میخورمتا عجقمممممممممم

چشمات جیگر میبینه

نرگس پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://khate-akhar.blogfa.com

از اون آهنگاست که حسش باشه میشه 2،3 بار پشت هم گوشش داد

کاش دو سه بار باشه

من بعضی اهنگ ها رو یه روز کامل گوش میدممممممم

همه تو خونه این جوری میشن

مریم پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

گویا تو ام مثل خودم قفل میشی رو یه چیز !
.........................................
کوش؟
اگه بود یا اومد که چاکرشیم
اگه نه که خیالی نیس
من با همه مدله ماه میسازم

همتون خیلی بامزه اید.
موش بخورتتون!
این قالبای شیرینتون منو کشته
خیلی باحالا
منم میخواااااااااااااااااام
ببینید چه دخمله خانومیم

جای خالی را پر کنید!!
این قالبا رو از....... باس تهیه نمود.؟

اره خب خدا نکنه من از چیزی خوشم بیاد

میاد حالا تا چند روز دیگه دوستم

بله عزیزم در خانومی شما که شکی نیس

این قالبها رو عجقم برام درست کرده

نازنین پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

عزیزم
چه مینی وب خوشگلی داری
منم عاشق این آهنگم
غریب آشنا
از بچگی گوش میدادم

مرسی خانومی چشمات خوشگل میبینه

اخ جون یه طرفدار دیگههههههههههه

مرسی که بهم سر زدی

I2am جمعه 22 مهر 1390 ساعت 02:29 ق.ظ

خوجــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــههههههه .دوست میدالم زیاااااااااااااد

کلا صدای خاله گــــــــــــوگـــــــــــــوش خیلی خوشمله

میسی خاله

خواهش میکنممممممم جوجووووو

منم خیلی می دوستمش

مرسی که بهم سر زدی خوشحال شدمممممممم

گندم جمعه 22 مهر 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام نازگل خانممییییییییی

آهنگای توی ایرانشو خیلی دوس دارم!! انصافا هر چی گوش میکنه ادم سیر نمیشه!!
صداشو دوس دارم!!
ولی از کارکتر خودش خوشم نمیاد!!

سلام عزیزمممممم

قربونت برم که مثل خودم خوش سلیقه ای

نگین شنبه 23 مهر 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

فردا شدهفردا قرار بود چی کار کنی؟تازه پس فردا هم شد!

هااااااا

الان که دیگه از پس فردا هم گذشت

دیگه فایده نداره

دیر نوشتن بهتر از هرگز ننوشتن است

خودمم نفهمیدم چی گفتم

مهدی یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

سبک حوندن گوگوش فوق العادست
درسته جدیدا ازش بدم میاد اما کسی مثل اون نمی خونه
همه یه جورایی تقلید می کنن حتی مهستی خدا بیامرز اما اون خودشه ولی فکر کنم این شعر زاییده تخلاتش بوده
من از خیلی شعراش خوشم میاد
خوب بود
با تو حرفی دارم خسته ام بیمارم
ته دل میگویم از تو هم بیزارم
این شعرشو خیلی دوست دارم

اوهوم به نظر منم واقعا سبکش با بقیه فرق میکنه

همینش رو دوست دارم

بازم به ما سر بزنید

مهدی یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://takpesar.persianblog.ir

فکر کنم آدرس وبم نیومد

تو این پست اومد

نگین یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اوووخیییچرا آخه:-s

عزیزمممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد