راضی !

روزهایی که از خودم راضی ام دیگران نیز دوست داشتنی تر به نظر میرسند



نظرات 12 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

اووووول

عجقممممممم

نگین چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

خوشحالم که بهتر شدی عشخ مننن
ولی من از خودم راضی باشم یا نه تو واسم دوست داشتنیییییییییییییییی هستیییییییییی

مرسی عزیز دلمممممممممم

تو عجق منییییییییییییی

گندم پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

اول آیا؟

نه عزیزم سوم شدی

گندم پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

ووییییییییییییییییی چه چشمایی داره
این حرفت بر میگرده به این مسئله که انسانها اول باید خودشون رو دوس داشته باشن یا اول باید به خودشون اهمیت بدن تا بتونن برا دیگران هم ارزش قائل شن!!

مثل چشمای خودمهههههه

اوهومممممم خودم واقعا به این موضوع رسیدم

نگین(همین حوالی) پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

این یه واقعیته نازگل جان


منم همیشه همینطورم

اوهوم عزیزمممم

نگین(همین حوالی) پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

چشماشوووووووووووووو

مامانش اجازه میدی قورتش بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه دیگه قورتش بدی من بدونه پسرم چیکار کنم

میتونی گازش بگیری یه ذره

مریم پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

نینی خوااااااااااااام
ای جااااااااااانم

اما من مدتیه از خود راضی نیسم
گیجم
اما خوب میشم
یه دوره دپرسی از خویشتنه
درست میشه


قربونت برم خودت که خوب باشی باقی هم خوب به نظر میان پس خودت دوس داشتنی ای جونم

پسر خودمه هااااااااا

اره منم بعضی اوقات با یه اتفاق کوچیک قاطی میکنم

بعد دوباره خوب میشم

تو هم عزیز منیییییییییی

ارزیاب پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://arzyab.mihanblog.com

سلام
وقت بخیر
از عرفان هایی که منشا اسلامی و مسیحی و یهودی دارند پرسیده بودید
متاسفانه تو این زمینه اساسا تخصص ندارم
در عین حال از دوستان در این زمینه سوال می پرسم اگر جواب درستی گرفتم حتما خبرتون می کنم
موفق باشید

سلام

ممنون خیلی لطف میکنید

نگین(همین حوالی) پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

یه ذره که خیلی کمهههههههههه


سه ذره گازش مگیرم


اوخ اوخ مامانش بدو بیا گریه ش دراومد

میگمُ این مریم خانوم ِ گل وب نداره؟؟

ای جونمممممممم گریه نی نی مو در اوردی

نمی دونم فکر کنم نداره

نگین یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

نه مریم جون وب نداره من ازش پرسیدم

مرسی عجقم

نگین دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

دلم تنگ شده برات

تازه امروز با حامی دعوام شد رفت رو مغزم من ایگنورش کردم!

منم هم

ترافیکم تموم شده بود تازه 12 به بعد شارژ شد

بیخیال عجقم بحث نکن اصلن

بیا بخل خودم >:d

نگین دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

..♣♣....•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•...♣♣
________♥╗╔
╗╔╦╦╦═♫║║
╣╔║║║║╣╚♫
╝═╩♫╩═╩═╚
..♣♣....•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•...♣♣

عزیز دلممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد