من خودم هستم ...

من آنطور که خود می پسندم لباس می پوشم –قرمز، زرد، نارنجی ،
برای خودم آرایش می کنم-  گاهی ملایم -گاهی غلیظ،
می رقصم- گاه آرام ، گاه تند
می خندم بلند بلند بی اعتنا به اینکه بگویند جلف است یا هر چیز دیگر...

من خودم هستم ...


نظرات 6 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

قربون خودش و خنده هاش بشم تهنایییییی:x

خدا نکنه عزیزدلممممم ...

مریم پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

آره خود بودن عاااااالمی داره...

مثل یک+م دیوونگی

مثل هیش+کی نبودن

اصلا مثل نداره (خود بودن)

اوهوممم

خودت باشی زندگی شاید یه کم تلخ باشه اما خیلی قشنگه

مریممم

نگین جمعه 6 آبان 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

چه شعر قشنگی بود این بالایییییییییییی

اوهومممم خودمم دوسش دارممممم

I2am یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 06:45 ب.ظ

شعر که عالیییییییییی بود .تصویر که فوق العاده بود و از همه مهم تر قالب و افکت صدا و این چیزا منو اینطولی کرده
خیلی خوفههههههههههههههههههه

خواهش میشههههههههه

دیگه به خاطر تغییرات فصل و هوا و اینا قالب و عوض کردم

خوشحالم که خوشت اومدهههههههه

ی دوس ! جمعه 20 آبان 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام

خودش خوبه ؟!

سلام

خودش که خوبه

شما خودش چطوره ؟

نگین چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام
چرا نظرارو میبندی شوما؟؟

حیف نیست آخه؟؟

یه تلنگر به نگین بزن این مینیناک رو راه بندازه دوباره

سلام عزیزم

اخه مطلب خاصی نیس واسه حس همون موقع هستش

اخه خودم تجویز کردم یه مدت ببنده وبشو و کلل از نت فاصله بگیره

یه کوچولو زمان میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد