دلم ...

این روزها دلم زیاد می گیرد...
نمی دانم تنگ است یا هوای کسی را دارد...
هرچه هست حس زیبایی است ...
با این فصل میخواند...


نظرات 3 + ارسال نظر
ی دوس ! جمعه 27 آبان 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

یا صاحب الزمان

داستان یوسف را گفتن وشنیدن به بهانه ی توست

شرمنده ایم

می دانیم گناهان ما همان چاه غیبت توست . . .

I2am شنبه 28 آبان 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

صدای بــــــــارون
دلتنگی حس خوجلی هستش .امیدوارم همیشه دلتنگ چیزهای با ارزش باشیم
وای راستی چه خوب شد که ارسال نظر داشت.کلی ذوقیدم

حیف برف صدا نداره وگرنه صدای برفم میذاشتم

اره واقعا باید چیزی که دلتنگشیم ارزششو داشته باشه

یکی از دوستام دعوام کرد که چرا نظرات و اینا بسته هستش

مسی بهم سر زدییییی

نیکی یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام!
عشخممممممم
ما رو نمیبینی چه طوری؟

چرا دلتنگ باشی آخه هی ی ی ی چی شده مگه خببب
مراقب خودت باش عزیزه دلم
بووووووووووووووووووس:*

سلامممممممم نیکی جونممممممممم

چطورییییییییی؟

دلم برات تنگ شده خب

چرا نمیای خب

من عاشقتم خب

تو عزیز دلمی خب

ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد