سن و سال !

شخصی می گفت من بیست و یک سال دارم ...
یزرگی به او خرده گرفت که نباید بگویی بیست و یک سال دارم باید بگویی بیست و یک  سال را دیگر ندارم !!!
راستی شما به جای سالهایی که دیگه ندارین , چی دارین ؟


پ.ن : سن اصلی یه چیز دیگه بود اما من سن خودم و گفتم قشنگ تر باشه :دی


نظرات 3 + ارسال نظر
ی دوس جمعه 9 دی 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com

تا سن اصلیو نگی ک من نمیتونم بجوابم
سوال انحرافیه
جدا من ب شخصه مطلب قابل عرضی ندارم و امیدوارم خود خدا منو ببخشه بابت........!
روزای خوبی هم داشتم ولیییییی!!!!!
از خودم راضی نیستم
هی روزگار(گریه)

سن اصلی سکرت هست عزیزم نمیشه بگم

عزیزم اونی که باید راضی باشه راضیه خودت مهم نیستی

اون مسئله .... هم که زیاد پیش میاد بیخیال درست میشه

نگین دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام دخمل مامااااااااااااااااااااااااننن

به این زندگی فانی فکر نکن! یه زندگی دیگه هست که اونجا سن مهم نیست که (تریپ انسان تو جو!)

ولی خب من به جز یه مقداری از زندگیم که به بطالت گذاشت و نادانی ! از بقیه زندگیم راضیم

سلام عزیزدلمممممممم

بله بله

خب خدا رو شکر یشالا از این به بعدش همیشه خوب و خوش و به معنای واقعی زندگی بگذره عشقم

همین که من با عشقم آشنا شدم و این قدر دوسش دارم با ارزشه
بقیه اش مهم نیست تجربه بوده

Omid دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 02:09 ق.ظ http://omid-vey30.persianblog.ir/

یه دنیا حسرت...
بعد از 21 سالگی دیگه هیچوفت طعم زندگیِ واقعی رو نچشیدم..
اگه عشقی داری قدرشو بدون.. همین..

چقدر نا امید

تازه اول جوونیه کلی راه داری واسه رفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد