سوتی !

سوتی داداشی عزیزم


برام از عابر به جای شارژ 2 هزار تومنی شارژ 20 هزار تومنی خرید


منم بعد اینکه شارژ کردم فهمیدم


هنوزم قیافش همین شکلیه


و منو این همه خوشبختی محالهههههههههههههه

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com/

واوووووو
خوش بحالت کاش ماهم از این داداشی ها داشتیم
والا
داداش ما حواسشم پرت باشه یه ضربه بهمون میزنه

یه داداشی که بیشتر ندارم

نه بابا این جوری ها هم نیس

بدبین نباش

مهدی یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com/

واااااااااااااای
چه بارونی حسابی خیس شدم
صدای بارون وبت محشره
امروز دانشگاهمون هم عالی بود بارونو خیلی دوس دارم البته بدون چتر و سرپناه...بدون مرز!
امروز هوا دونفره بود تو دانشگاه حسابی آهم دراومد آخه هنوز تنهام و منتظر جواب...
راستی وبتو دوس دارم لینکت میکنم و خوشحال میشم بهم سربزنی

وایییییی مرسییییییییییییی

ایشالا هرچه زودتر جواب مثبت میگیری

مرسی حتما بهتون سر میزنم

نگین دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام بر عشخممم

خوش به حالت ما رو که ازین شانسا محاله تازه اگرم همچین اتفاقی بیفته دلم میسوزه پولشو به داداشم میدم هی ی ی ی

سلام عجقم

نه عجقم منم دلم واسه داداشی سوخت کلی باهاش همدردی کردم

ولی پولشو عمرا بهش نمیدم مگه چند تا ت دنیا اجی خوشگل و مهربون مثل من داره

عاجقتمممممم

نگین دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

ازین خاطره ها زیاد بنویس دوست دارررررررررم

دیگه به توصیه خودت دارم شروع میکنم یواش یواش خودم بنویسم

ی دوس دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com

دست گلش درد نکنه
کوفتت بشه
بی تربیت(با لحن سمی جون)
دیگه جایی نمونده ک این آهنگو نزاری
البته از دوست عزیز بابت زحمتی ک کشیدن" کمال" تشکر را دارم

آره واقعا دستش طلا

حسوددددددددددددددددددددددددددد

خودتیییییییی

ادم باید تبلیغ اهنگ دوستشو انجام بده دیگه

اون دوستم که همیشه منو شرمنده میکنه با کاراش

مهدی دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com

مرسی اومدی
راستی ببخشید دیشب نتم مشکل داشت امروز لینک شد

خواهش میشه

مرسی منم لینک میکنم

گندم دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 04:47 ب.ظ


وای الان دارم حس میکنم چقدی ذوق کردی
خوش ب حالت ! کاش یکی هم برا ما از این سوتی ها بده !

اصلا قابل وصف نیست حالم

همش از ذوق این جوری میشم

حالا جالب اینجاست رمز خط به خط رو هم یادم نیست نمی تونم واسه خودش شارژم بفرستم

ارزیاب سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://arzyab.mihanblog.com


سلام

خدا شانس بده

سلام

مرسی ایشالا قسمت شما هم بشه

بهار چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
خوبی؟
دلم برات تنگ شده چند وقته ندیدمت مگه؟!
از طرف من بهش بگو دمت!
انقد آجیتو دوس داری؟؟؟؟

سلام

مسی عزیزم

منم دلم خیلی تنگیده دو هفته ای میشه

قربونت ایشالا قسمت شما هم بشه

سوتی داداشی هست نه اجیم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد