دوست ...

من دلم می‌خواهد
خانه‌ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوست‌هایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو...؛

هر کسی می‌خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند

شرط وارد گشتن
شست و شوی دل‌هاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست...

بر درش برگ گلی می‌کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می‌نویسم ای یار
خانه‌ی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد دیگر
" خانه دوست کجاست ؟ "


فریدون مشیری

نظرات 7 + ارسال نظر
ارزیاب سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://arzyab.mihanblog.com

سلام
با بحثی تحت عنوان 3 مرحله باورمندی
به روزم و منتظر حضورتون
موفق باشید

سلام

مهدی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com



من، بر این ابری که این سان سوگوار

اشک بارد زار زار

دل نمی‌سوزانم ای یاران، که فردا بی‌گمان

در پی این گریه می‌خندد بهار.



ارغوان می‌رقصد، از شوق گل‌افشانی

نسترن می‌تابد و باغ است نورانی

بید، سرسبز و چمن، شاداب، مرغان مست مست

گریه کن! ای ابر پربار زمستانی

گریه کن زین بیشتر، تا باغ را فردا بخندانی!



گفته بودند از پس هر گریه آخر خنده‌ای‌ست

این سخن بیهوده نیست

زندگی مجموعه‌ای از اشک و لبخند است

خنده شیرین فروردین

بازتاب گریه پربار اسفند است.



ای زمستان! ای بهار

بشنوید از این دل تا جاودان امیدوار:

گریه امروز ما هم، ارغوان خنده می‌آرد به بار
مشیری.

آخیییییی چه قدر قشنگ بود

مهدی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com



غم دنیا نخواهد یافت پایان

خوشا در بر رخ شادی‌گشایان



خوشا دل‌های خوش، جان‌های خرسند

خوشا نیروی هستی‌زای لبخند



خوشا لبخند شادی‌آفرینان

که شادی روید از لبخند اینان



نمی‌دانی- دریغا- چیست شادی

که می‌گویی: به گیتی نیست شادی



نه شادی از هوا بارد چو باران

که جامی پر کنی از جویباران
مشیری

مرسی ...

مهدی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com

آهنگ جدیدت با صدای بارون واقعا خاطره انگیزه
گاهی میام گوش می دم وگاهی میام می خونم
اینجا رو دوس دارم
تقریبا هر روز بهت سر میزنم بعضی روزا چند بار...

مرسی من عاشق این آهنگ شکیرام

تو گوشی م تقریبا زنگ همه چیز هس از آلارم گرفته تا زنگ خور و کلا همه چی

مرسی لطف داری

نگین چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

نکنه با خودت فکر کردی ما ازون خونواده هایی هستیم که غیرت نداریم!؟ نه بااااو ما رو عشخمون غیرت داریم!
یعنی چی یه خونه داشتی باشی از هر طرفش یه عشخ جدید وارد شه؟!
دلمو شکوندی ! بورو حالشو ببر !
خونتو ساختی بورو حالشو ببر!


راستی سلام عشخم!

هی ی ی ی

عزیز دلم من نوشتم از هر طرفش یه دوست وارد بشه

عشخ من تو دنیا یه دونست

اونم نگین خانومی عشخ عزیزدل خودم

سلام قربونت برم منننننن

راستی ایشالا تا یکی دو هفته دیگه منتظر دیدنم به صورت live باش

نگین چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

ناااااااااااااااااااازی تا یکی دو هفته دیگه میایییییییییییی؟
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
عاشقققتممم!
وای به حالت اگه ایندفعه نیای ها! گریه میکنما
نازییییییییییی امروز ناراحت بودم سر امتحانام چون کلی سوتی تو جواباش داده بودم :دی ولی الان اینو گفتی ذوق مرگیده شدم

اره عشخم ایشالا میام

دعا کن مشکل خاصی پیش نیاد چون واقعا خودم کارم به امین آباد میکشه این دفعه

آماده باش عشخمممممم

راستی یادته که گفتی اگه بیام قراره یه چیز خاصی برام پیدا کنی اونجا

نگین جمعه 23 دی 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

آره حواسم هست بهت! پاشو بیا میریم حَرَم اونا هم خود به خود خودشون پیداشون میشه!!!

اا خوب باشه مرسی عزیزم

منو این همه خوشبختی محاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد