یادته ...؟

یادته ...؟

جای خالی رو پر کن بفرست ...

باید خاطره مشترکی بین من و تو باشه ...


این sms چند روز پیش برام اومد تقریبا به تمام ادد لیستم فرستادم


خیلی  خاطره های خوب و بامزه ای برام اومد که با خوندن هر کدوم نا خود آگاه یه لبخند میزدم و میرفتم به اون خاطره ...


از دوران نی نی بودنم که من یادم نبود برام فرستاده بودن تا همین یکی دو ماه پیش ...

خیلی حس خوبی بود  

کلا نسبت به یکی دو ماه گذشته زندگی برام خیلی قشنگ تر و پر معنا تر شده و مهم ترین دلیلش هم اینه که قدر آدما و چیزایی که دوسشون دارم و خیلی بیشتر از قبل میدونم و کلا دیدم نسبت به همه چی عوض شده و بازم خواهد شد ... 


قدر لحظه لحظه ی زندگی تون رو بدونید ...




نظرات 3 + ارسال نظر
ارزیاب یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://arzyab.mihanblog.com

سلام
ولی در هر صورت
این نیز بگذرد
موفق باشید

به روزم و منتظر حضورتون

سلام

نگین دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اوهوووم با اون اس ام اس کلی رفتم تو خاطرات گذشتم باهات
از همون روز اولی که دوستیمون شروع شد

خوشحالم که زندگیت قشنگ تر شده عزیزم

فقط من میترسم بیای مشهد یهویی زندگیت خراب شه و ببینی خیلی اشتباه میکردی در مورد خیلی چیزا خودت رو آماده کن عجقم میدونی که ... !

تو عزیز دلمیییییییی

نه عزیزم خیالت راحت من زندگیم قشنگ تر میشه

هم به خاطر دیدن عشقم هم به خاطر قول چیزی که قراره برام پیدا کنی

اما واسه تو نگرانم خیلی منو ببینی کلا از زندگی سیر بشی

مهدی دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com

سلام بر نازی مهربون
خبر جدید اینکه نازی بی وفا بهم سر زده
حال من همونجوریه یه خورده عاشق تر شدم
مردتر شدم!
دلتنگ دوستان سابقا مهربون و جدیدا بی وفا! هستم
امتحانات بس ناجوانمردانه حمله کردن
ولی آهنگ وبت هنوز همون حس همیشگی رو داره چه خوبه بعضی چیزا همیشه باشن

اینجا که هوا از ناجوان مردانه هم سرد تر شده

خوشحالم که خوشت اومده خودم هم عاشق این آهنگ وبم هستم

آره واقعا چه خوبه بعضی چیزا تا همیشههههههه باشششن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد