تو بی همتایی می دونستی ؟!

بله ; تو را می گویم.

فقط اثر انگشت تو نیست که با تمامی انسان ها متفاوت است ;

جلوی آینه ، خود را بنگر ; چهره ات ، یکتاترین چهره است و اگر سال های سال در جهان بگردی ، چهره ای چون خود را نخواهی یافت .

به موهایت ، به دستانت ، به پاهایت ، به همه ی جسم خود بنگر ;

آیا یکتایی آن را نمی بینی ؟!

نگرانی هایت ، شادی هایت ، عشقت ، غم هایت ، ضعف هایت ، قوت هایت ، توانایی هایت هم مانند سایر اجزای وجودت ، منحصر به فردند ; پس تو نخواهی توانست که خود را با کسی مقایسه کنی زیرا تو فقط تویی و همتا نداری.
 


نقش اول این فیلم تویی تو بهترین هنر پیشه و کارگردان و فیلمنامه نویس و منحصر به فرد هم هستی .

برای خودت بنویس که : چه میکنی و چه خواهی کرد ...
بگو که :

من این کار را می کنم که ...

اگر دیگران این کار را انجام دهند ...

من این کار را انجام می دهم ...

و اگر ...


رمان خود را پیشاپیش و قبل از این که دیگران بنویسند ، خودت بنویس .

تو می توانی با مشاوری نیز درباره ی نوشتن رمان زندگی ات ، مشاوره کنی

و از تجارب رمان نویسان موفق زندگی نیز استفاده کنی اما به هر حال ،

آخرالامر خودت هستی که رمان ات را انشاء می کنی .

باید خود را علیه بی حالی روحی و بی حوصلگی ، مجهز کنی و سهم خود را

در "شادکامی " زندگی و خانواده ارتقاء دهی .


هرگز اجازه نده افکار منفی و یاس آلود همچون موریانه هایی ، ریشه های

مسرت و شادکامی زندگی ات را از بین ببرد و بر تو مسلط شود ...

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

واییی چه قدر خوب و دوست داشتنی بود این مطلبت...به خودم هزاربار امیدوار شدم
ممنونم نازی جان

خواهش میکنم خانومی

مینا شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

آره منم موافقم
اما گاهی وختا شک میکنم به خودم

شک خب همیشه هست ، اما باید خودمون رو باور داشته باشیم که بتونیم درست زندگی کنیم و به آرامش برسیم

زیبا یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 12:46 ق.ظ http://zibarastegari.blogsky.com

سلام نازی جون...
وبت عالیه مطلبت خیلی خیلی زیباست...
مخصوصا قسمت آخر, کاملا بات موافقم....
راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن...
موفق باشی...

سلام

مرسی عزیزم

لینک شدی

نونوچه یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممی چو بوی شادکامی

وااااااااااااااااااای نازی جونممممممممممممم متنش خیلی قشنگ بود...
اوهومممممممممممم ... اینکه خودمون کارگردان خودمون هستیم ... فیلمنامه نویس خودمونیم ... بازیگر خودمونیمممممممم ...
کلا همه چیز خودمونیمممممممممممم
یاد کزت افتادمممممم یهو خیلی سختینده نازگلی
هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!

شاد باشی عزیزمممممممممممممممممم!!!

سلامممممممممم

مرسی عزیزم خودم هم خیلی خوشم اومد از این متن

کزت که خود منم

فدای تووووووووووووو

کهنه سرباز دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.kohne-sarbaz.blogfa.com

بسیـار ، بسیـار انـدک اسـت ،
تـعداد ِ آدم هـایی کـه
مـی تـوانـی بـا آنـها
خـود ِ خـود ِ خـودت بـاشـی !

کاش همین اندم هم باشند !!

نگین سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

من چرا نفهمیدم تو آپ کردی

بله ما تک هستیم و خدا واقعا تو خلقت تک تک ما کم نداشته اینجوری که قدرتشو میفهمیم . این که هممون با هم فرق داریم

میشه همون قضیه که حتی حرکت بال یه پروانه هم میتونه رو زمین تاثیر فوقا لعاده زیاد داشته باشه . یه فیلم هم هست به اسم جلیقه اونم همینو میگه اول فیلمشم همین جمله رو مینویسه که جرکت بال پروانه حتی میتونه تاثیر زیادی رو زمین داشته باشه

پس وقتی اینجوریه ما نباید خودمون و دست کم بگیریم و بدونیم واقعا تاثیرگذار هستیم به خودی خود

بله

عااااشخخختم

دلم و شکوندی برو حالشو ببر

کاملا موافقم عزیزم

بعد منو تو هم که کلا یه دونه اییم

منم عاشختم عزیز دلم

نونوچه سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم
یه سلامممممممم آلبالویی واس نازگلی!!!!
خوفی؟!
میسی از حضور سبزت عزیزممممممممممم!!!
همی دوستت دارممممممم!!!
قدقدس!!! (یعنی بوس)

سلام عزیزممممم

مسی خوبم تو چطوری ؟

منم خیلی میدوستمت عزیزم

ماچ ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد