خوشم نمیاد ...

از طرف همزاد نگین خانومی عزیزم دعوت شدم به این بازی :)


منم از همون چیزایی که نگین خانومی و همزادش گفتن خوشم نمیاد ! ینی رو اعصابم هس

+ این موارد :


من :

از هرگونه استفاده از این کلمه خوشم نمیاد ، اینکه بگی من عمرا فلان کار و بکنم ، من باشم این جوری میکنم ، من باشم ... ، حالا طرف تو شرایطش قرار بگیره بدتر میکنه ها فقط ادعا داره


بیخیال :

وای ینی هیچی اندازه اینکه یه حرفی رو بهم نصفه بگن اذیتم نمیکنه ! طرف میاد یه حرفی رو شروع میکنه یه کم میگه بعد وسطش میگه بیخیال یه بار سر همین جریان با یکی از بهترین دوستام بحثم شد


کینه ای :

بعضیا هر چی دوس دارن میگن ، هرجور دوس دارن رفتار میکنن ، شخصیتت رو میرن زیر سوال ، بعد که ناراحت شدی میگن ببخشید دیگه ،  کافیه بگی نه سریع میگن چقدر کینه ای هستی و بی جنبه  !



کی بود !

گاهی اوقات یکی بهت زنگ میزنه یا sms میده یا کارت داره ، حرفت تموم نشده میپرسن کی بود ؟ تا آمار شناسنامه طرفم در نیارن دس بردار نیستن ! این جور مواقع من میگم دوستم بود ، بعد میگن کدوم دوستت ! خب من اگه بخوام میگم کیه دیگه ! وقتی این جوری میگم ینی نمی خوام بگم دیگه !


الان :

اون قدر بدم میاد وقتی به کسی یه کاری رو میگی هی بگه الان الان ! اگه بگه نه خیلی بهتره !تا اینکه الکی جواب بده !


یه سری چیزای دیگه هم هست که الان یادم نیس


پی نوشت :

+ یه آهنگی هست به اسم قصه عشق شهرام شکوهی خونده خیلی قشنگه پیشنهاد میکنم دانلودش کنید :)


دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام نازی
اسمت و تو اول صفحه دیدم گفتم سلام بدم...

مشخصاتم و نذاشتم...چون کامپیوتر خودم نیست گفتم سیو نشه یه وقت
الهه از وب الهه نامه

سلام عزیزم

مسی که بهم سر زدی

ایشالا حال مامی هم هرچه زودتر بهتر میشه

نگین جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

بله منم از همه ی چیزایی که گفتی بدم میاد
مخصوصا اون کینه ای که گفتی

مسی که نوشتی
بووس :*

مردم تا بتونم دوتا کلمه بنویسم

خواهش میشه عجق خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد