دوست مجازی ...

اسمش را میگذاریم دوست مجازی ؛ اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته ...

خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش رامینویسد ...

وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش . .

نگرانش میشوم دلتنگش میشوم ...

وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست ...

هرچند کنار هم نباشیم هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،...

من برایش سلامتی و شادی آرزودارم هر کجا که باشد..
نظرات 3 + ارسال نظر
خوده خودم یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 10:35 ق.ظ


گل گفتی!!
گرچه بعضیا هیچ وقت این جور احساسارو درک نمیکنن!...

منم واسه تو آرزوی سلامتی و شادی دارم دوسته خوبم!

مرسی عزیزم

نگین یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اولش مجازی بود .ولی حالا از دوستای نزدیکمم نزدیک تری :* مخصوصا از وقتی دیدمت که دیگه شدی خودِ خودِ خودِ دوست غیر مجازی

داره برف میاد خفن چون برف شدید بود نتونستم عکس درستی بگیرم اگر نه برات میفرستادم یه دونه تار هست که میذارم تو بلاگم

قربونت برم مننننننننن

همه جوره عاشقتممممممممم

منم بعد دیدن بیشتر عاشخت شدممممممم

الهی برف دوس دارم

الان میرم وبت میبینم

خوده خودم دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 01:52 ق.ظ

منم لینکوندمت

مقسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد