عیدتون مبارک :)

بهار آمد تا بگوید :

حتی اگر نمی شود که همیشه سبز ماند ...

ولی می توان دوباره و دوباره و دوباره ...

سبز و پر شکوفه و پر از جوانه شد ...




لحظات از آن شماست؛

آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید،...

رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزنید...

روزهاتون
رنگارنگ...


با آرزوی سلامتی و خوشبختی برای همه ی شما دوستای خوبم


نظرات 14 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

عیدت مبارک عزیزه دلمممم:*
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
من ک الان اینقد گلو دردم و ب خاطر این ی هفته خونه نشینی کسل ک اصن حس نمیکنم عید شده:(
بووووووس:*

مرسی عزیزم :*

الهی بمیرم :| جرا مواظب نیسی خب :|

ایشالا که هرچه زودتر بهتر میشی عشخم :*

ماچچچچچچچ:*

الهه سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

عزیزم سال نو مبارک باشه
سال خوبی داشته باشی

مرسی الهه جان :)

منم سال خوبی رو برات آرزو میکنم :*

دی ماهـ.ـی خـ.ـانـ.ـوم سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://deymahi.mihanblog.com

سلام جیگر
عیدت مبارک خانومی
آقا من عاشق اون دوتا ماهیه شدم که دارن همو ماچ میکنن!
خیلی فاز عرفانی گرفتن

سلام ماهی جونی

مرسی عزیزم

آره خیلی باحالن

ببینیم تو سال جدید ما هم میتونیم از این فازا بگیریم

مریم چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

هرچند لصلا حس نکردم عیدو
اما عید دیگه
عید شما هم مبارک خااااااااانوم.

منم شوق سال های قبل و نداشتم
مرسی عزیزم عید تو هم مبارک باشه

لیلی چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 09:09 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام آجی
آپت عالی بود مرسی

سلام لیلی جون

خواهش میشه عجیجم

مریم پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

راسی پات چه خبر؟
خوبه؟
سلام برسون خدمتش

پام داشت بهتر میشد دیروز رفتیم خونه دختر عموم حواسش نبود انگشتم و له کرد ، دمپایی هم پاش بود

خودمم بعدش تو خونه کوبیدمش به میز

بهتره فقط دوباره ورم کرد

I2am پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

ســـــــــلام سلام 100 تا سلام
سال بسیار بسیار خوفی را برای خاله جونم آرزو دارم امیدوارم لحظه لحظه ی سال 91 شاد و خوجال باچی خاله ی عزیزم
پست ، فوق عالی بود مثل همیچه

سلام عزیزم

مرسی منم آرزوی بهترین ها رو برات دارم

setare جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

سلامم ... شعری که گذاشتی برای بهار خیلی قشنگ و پر مفهوم بود...مرسیی

سلام خواهش میکنم عزیزم

زیبا جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://zibarastegari.blogsky.com

سلام دوست خوبم عیدت مبااااااااااارک ...
سال خوب و خوشی رو براتون آرزو میکنم....

سلام

مرسی عزیزم

منم سالی پر از سلامتی و شادی برات آرزو میکنم

مریم جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 05:52 ب.ظ



خب مراقب باااااااااااااااش.
انگشت کوچیکه پای راسته منم یه روز قبل عید گلدون افتاد روش هنوز درد میگیره وقتی فشارش میدم.کبوده

به من چه میز باید حواسش باشه نخوره به پای من

حتما به من خندیدی سرت اومد

ایشالا زود خوب میشه

Ghasedak جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com/


عیدت مبااااااااااااارک نازی جووووون

ایشالا امسال یه سال خوبی برات باشه

بهترینارو برات آرزو میکنم

ایشالا همیشه سالم و سلامت زیر سایه ی پدرو مادرت زندگی کنی

عید تو ام مبارک خانومی

مرسی عزیزم همچنین

مریم شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 11:22 ق.ظ


آره همش تقصیره اشیای کوره که پا مارو نمیبینه.
انقدر این پاهای طفلک من اووووووف شده .
یه بار رفت زیر زنجیر دوچرخه.
یه بارم سوخت
یه باری ام بدجوری پیچ خورد
الانم که گلدون ...
دیگه عادت کرده.

با هم خوب شه عسییییییییسم

پس مثل خودمی

یه اصطلاحی هست که تو زبان ترکی استفاده میشه به اسم " باشی بلالی " ینی کسی که بلا زیاد سرش میاد

من از این دسته ام

ایشالا

نونوچه شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com


امیدوارمممممممممممممم سال خوب و خوشی رو داشته باشی نازی جونم

مرسی عزیزم

همچنین تو

گندم سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم عزیزم عیدت مبارک باشههههههههه خانمییییییییییی

سلام مرسی عزیزم عید تو هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد