دریا...

باز هم آمدی تو بر سر راهم


ای عشق می کنی دوباره گمراهم


در راه،من جوانی را به سر کردم


تنها از دیار خود سفر کردم


دیریست قلب من از عاشقی سیر است


خسته از صدای زنجیر است


دریا اولین عشق مرا بردی


دنیا دم به دم مرا تو آزردی


دنیا، سرنوشتم را به یاد آور


دریا، سرگذشتم را مکن باور


من غریبی قصه پردازم


چون غریبی غرق در رازم


گم شدم در غربت دریا


بی نشان و بی هم آوازم


می روم شبها به ساحلها


تا بیابم خلوت دل را


روی موج خسته دریا


می نویسم اوج غمها را


دانلود



نظرات 11 + ارسال نظر
نگین شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام عشخم :*
این اهنگ و دوست دارم خیلی
:)
خوبی ؟

سلام عزیز دل :*

منم خیلی دوسش دارم ...

قربونت برم من .. :* خوبم خدا رو شکر .. :*

نونوچه شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااازی عاشق شعر شاعری هستی همی احیانا؟!
خوش به حالت ... من شعر نمی فهمم آیا

ای کمی تا قسمتی هوای دلم که ابری میشه شعر آرومم میکنه

شما که عاشق هستی که باید آخر شعر و اینا باشی

بهار شوقی شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
ممنون که اومدی
فکر نکنم حالا حالا بتونم بیام کلاس
اما دلم برات یه ریزه شده
کاش ببینیم همو
به آجی خانوم هم سلام برسون

سلام عزیزم

خواهش میکنم ..

ای بابا چرا ؟!

آره منم کلی دلم تنگیده

سلامت باشی

ستاره شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

این آهنگو دوس میدارم کلا قشنگه

اوهوم ...

خوش اومدی به وبم ..

نونوچه دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://nonoche.blogsky.com

من عاشق نیستممممممممممممممممممممممم بلا به دور!!! مامانم اینااااااااااااااااااااااااااااااااا

نمیدونممممممممممم!!! کلا سلول های خاکستری مغزم با خووندن شعر هنگ می کنه!!!

عاشق آقای نوک سیاه نیستی مگه ؟

شعر خوبه .. بعضی وقتا حرفای دل آدمو خیلی خوب میزنه ..

افسانه دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 07:08 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

این آهنگ رو خیلی دوست دارم
کاش موسیقی وبلاگتون هم موسیقی آرامش بخش دریا بود
من کد آن رادارم اگر خواستید براتون ارسال می کنم

سلام

مرسی عزیزم لطف میکنی اگه برام بفرستییییی

افسانه سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام
عزیز جان کد آهنگ رو براتون ارسال کردم

دریافت کردید؟

سلام افسانه جان

نه عزیزم نیومده ...

نازی پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://sahasra.blogsky.com

سلام نازی جان!
وبلاگ قشنگی داری. اسم منم نازی هست. به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم....

سلام عزیزم

مرسی .. حتما ..

رضا یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://rezaking70.persianblog.ir

تنها به اندازه ی نم باره ای کنارم باش

تمام جاده های جهان را به جست و جوی نگاه تو آمدم پیاده

باور نمی کنی؟

پس این تو این پینه های پای پیاده ی من

حالا بگو در این تراکم تنهایی میهمان بی چراغ نمی خواهی؟

ممنون قشنگ بود ..

نونوچه سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

همیشه به آقای نوک سیاه می گویم که دوست داشتن بسی ان طرف از بسی از عشق بهتر است!!!

قبول دارممممممممممممم یه وقتایی آهنگ به آدم روحیه میده!!! عین این آهنگ های اوپس اوپسی!!!

اره دقیقا ..

افسانه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

کد رو در قسمت پایین کد قالب ها قرار بده من عاشق این آهنگم

در یا اولین عشق مرا بردیییییییییییییییییی

کد و که هنوز نفرستادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد