خوشبختی !

همه ما خودمان را چنین متقاعد میکنیم که زندگی بهتری خواهیم داشت اگر :
شغلمان را تغییر دهیم
مهاجرت کنیم
با افراد تازه ای آشنا شویم
ازدواج کنیم

فکر میکنیم ،‌ زندگی بهتر خواهد شد اگر :
ترفیع بگیریم
اقامت بگیریم
با افراد بیشتری آشنا شویم
بچه دار شویم

و خسته میشویم وقتی :
میبینیم رئیسمان نمیفهمد
زبان مشترک نداریم
همدیگر را نمی فهمیم
میبینیم کودکانمان به توجه مداوم نیازمندند
بهتر است صبر کنیم . . .

با خود میگوییم زندگی وقتی بهتر خواهد شد که :
رئیسمان تغییر کند ، شغلمان را تغییر دهیم
به جایی دیگری سفر کنیم
به دنبال دوستان تازه ای بگردیم
همسرمان رفتارش را عوض کند
یک ماشین شیکتر داشته باشیم
بچه هایمان ازدواج کنند
به مرخصی برویم
و در نهایت بازنشسته شویم . . .

حقیقت این است که برای خوشبختی ،
هیچ زمانی بهتر از همین الآن وجود ندارد .
اگر الآن نه ، پس کی ؟
زندگی همواره پر از چالش است .

به خیالمان میرسد که زندگی ، همان زندگی دلخواه موقعی شروع میشود که موانعی که سر راهمان هستند ، کنار بروند :
مشکلی که هم اکنون با آن دست و پنجه نرم میکنیم
کاری که باید تمام کنیم
زمانی که باید برای کاری صرف کنیم
بدهیهایی که باید پرداخت کنیم و . . .

بعد از آن زندگی ما ،
زیبا و لذت بخش خواهد بود !
بعد از آن که همه ی اینها را تجربه کردیم ، تازه میفهمیم که زندگی ، همین چیزهایی است که ما آنها را موانع میشناسیم
این بصیرت به ما یاری میدهد تا دریابیم که جاده‌ای بسوی خوشبختی وجود ندارد .
خوشبختی ، خود همین جاده است . . . بیایید از هر لحظه لذت ببریم .
خوشبختی یک سفر است ، نه یک مقصد .
هیچ زمانی بهتر از همین لحظه برای شاد بودن وجود ندارد .
زندگی کنید و از حال لذت ببرید .

 


نظرات 5 + ارسال نظر
نونوچه شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

[:S027
یعنی خراب نقاشی پستت شدم

مرسی

✓یـڪ عـَבב تیـטּـا✓ شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://ahay-khoda.blogfa.com/

رسمــا عـاشق عکـس ایـن پستتَم

مسی عزیزم

مریم شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

کامه من کند شده رفته رو اصابم
فکر کنم اگه مشکلش حل شه من دوباره خوشبخت بشم



ایشالا

✓یـڪ عـَבב تیـטּـا✓ یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

بعــله کـلا تغییــر کـرده
نـه خـوب نیسـت تعطیلـی آخـه اگه تعطیـل بـاشیم من هیچـی نمیخـونم
حـالا دلـم میخواد کـوتاه کنم ـآ ولـی همه بهـم میگـن حیـف ِ مـوهات خیلـی بلـنده

خوشگل شده

در هر حال شب امتحان می خونیم دیگه

منم دقیقا میگن حیف وگرنه من خیلی دوس دارم

افسانه یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام نازگل من

امید در زندگی خوبه اگر هم باور نداشته باشیم باید امید داشته باشیم

عزیزم میلاد حضرت علی (ع) برمبارک باد
از طرف من خدمت پدر محترم تبریک عرض کنید

سلام عزیز دلم

مرسی افسانه جونم منم تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد