قدر داشته هایمان را بدانیم ..

قــدر داشـته هایمان را بدانیـــــم ;
که خـــواب و آرزوی خیلــی هاست ...!



واقعا از ته ته دلم بهش رسیدم ..

هیچی بهتر و بالاتر و با ارزش تر از داشتن خانواده و سلامتی نیست ..


قدرشون رو بدونید .. :)
نظرات 6 + ارسال نظر
بهار شوقی شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://poorboy.blogfa.com

واقعا دو تا از بزرگترین نعمت ها اند!
خانواده
و سلامتی
ایشالا همیشه ازش بهره مند باشی

به روزم

افسانه شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام نازگل من


خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک مـــــــاه ی خود را در رمضـــــــــان،از ایــــــن به بعــــــــــــد هم حفـــــــــــــظ کنیم . .

عیدتون مبارک

نیکی جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

ایشالا خدا حفظشون کنه
واقعا راست میگی . منم خیلی وقتا که ناراحت میشم سر قضیه ای یاد همین جمله میفتم و میگم هرچه قدر هم بدبخت باشی وقتی سایه ی پدر و مادرت بالا سرته ینی خوشبختی!

مرسی عزیزم .. :-*

نون.الف شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام...
کاش قدر بدانیم...

سلام ..

واقعا کاش بدونیم ..

سمیه.غ شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام .
دلم برات تنگ شده پرنسس زیبا .
زندگیت پر از شادمانی دختر قشنگم .

سلام عزیزم ..

منم اتفاقا کلی دلم تنگ شده ..

ممنونم عزیزم ..

نونوچه شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com/

امیدوارم همیشه زیر سایه سبز و پر مهر خوناده ت باشی!!!
هیچ نعمتی بالاتر خونواده خوب و سلامتی نیست!!!

وقتی سرما می خورم متوجه میشم سلامتی خوبه

مرسی عزیزم .. همچنین تو ..

من هفته پیش یه سر رفتم تا اون دنیا قشنگ دیگه متوجه شدم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد