دنیای من . .

بازی دنیای من به توصیه نگین عزیزم ..

خدای مهربون  که وجودش و فکرش آرامش بخش زندگیم ِ..




آقا امام زمان که نقشش تو زندگیم هر روز پر رنگ تر میشه ..




خانواده ام که بزرگ ترین نعمت زندگیم هستن ..



اینترنت و دنیای مجازی ..




موبایل و  موزیک و sms ..




دوستام ..( یکی از بهترین ها نگین خانومی عزیزم ِ :*)


کتاب و درس  و مشق..




خوراکی مورد علاقه ام که چند وقتی به عنوان وعده غذایی هم هست :دی



آخرم خودم و تنهایی و یه دنیا فکر که تو سرم ِ

نظرات 11 + ارسال نظر
PaRi سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

جالب بود!!
مال منم یه جورایی مثه مال توئه!
البته مال همه بگیم بهتره!

مرسی ..

چه جالب

اصل کار که یه چیزه اما خب اولویت بدنی ها فرق داره

نگین سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

چه دنیای قشنگی داری عزیزه دلم

پر از معرفت و دوستی و آرامش
تازشم اصن فک نکنی ذوق مرگ شدم اون جا که نوشتی یکی از بهترین دوستاتما من که اصن ذوق مرگ نمیشم تازشم


قربونت برم منننننننننن

مرسی عزیزم

امیدوارم بتونم روز به روز بهترش کنم

تو همیشه یکی از بهترین هایی برای من خداکنه قدرتو بدونم

خدا نکنه عزیزمی

محمد سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

واااااای hibye منم میخوام

تو خونه ما زیاد هست

نصف قیمت می فروشیم

خریداری خبر بده

محمد چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

بلیو بلیو

به ابجی لیلی میگم بخر از شما ....

پولشم نقده

ما اصولا واسطه قبول نمی کنیم

محمد چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

=

افسانه جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام نازگل من

چقدر جالب بود دنیای زیبایی دارید مهم اینه که زندگی رو سخت نمی گیرید

سلام عزیزم ..


مرسی .. به چیزایی که دارم قانع ام و خدا رو همیشه شکر میکنم

محمد شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام ابجی قانع بودن خیلی خوبه ولی خسیس نباش دیگه

خب دله منم های بای میخواد خوووووو

سلام

خب شما مهمونی بیای خونمون قول میدم دوتا دونه های بای اجازه بدم نوش جان کنی

میبینی چقدر مهربونم ؟

تازه امروز دوستام خونمون بودن یه عالمه براشون های بای گرفتم

محمد شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

افرین مهربون ...
ولی اون طوری که سلام کردی ادم میترسه که ...

من قیافم همون جوری ِ خب

میکروب ندیدی مگه ؟

محمد یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

سلااااام چرا میکروب دیدم ...

علیک سلام پسرم

اما میکروب صورتی که ندیدی .. دیدی ؟ معلوم ِ نه دیگه ..

یه میکروب صورتی که بیشتر نداریم تو دنیا

محمد یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

بزار فکر کنم نه نداریم یه میکروب صورتی داریم اونم ابجیه کوچیه ماست دیگه ...

واقعاااااااا؟!

محمد یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

بیلو ... بلیو...

زبان ِ جدید ِ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد