من یه شترم..

من یه شترم...


یه شتر کینه‌ای اصل که علیرغم ظاهر مهربونم،


بعد از ده سال هم که شده به شیوه‌ای کاملا ناخوداگاه و زیرپوستی انتقاممو می‌گیرم...


بعد اصلا هم این قضیه باورم نمی‌شه تا زمانی که از خودم و کارام در شگفت بمونم 


و در احوال خودم تعمق کنم تا بفهمم که دییییینگ، 


طرف داره تاوان فلان کاری که هزار سال پیش کرده بوده رو می‌ده...


اوهوم، یه همچین شتر صبوری‌ام من !!






نظرات 8 + ارسال نظر
ali یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://amoozeshjen30.blogsky.com/

سلام صورتی دختری به این خوشگلی چرا میکرب تو گلی تو سنبلی شاید یک کمی خلی

سلام ..

دختر و خوشگل و میکروب که هستم

اما مورد آخر

نگین یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

قربون شتر صورتیم برم من

اون خط اول رو خوندم یه لحظه موندم . مخصوصا با اون اسمایل حسابی خندم گرفت باحال بود
عشخ خودمی دیگه ...

خدانکنه عزیز دلم

اصن من عاشخ شتر و اون اسمایل و خودت و خودمم

نگین یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

این یه مورد رو عجیب شبیهتم ینی اون کسی که توی دبستان باهاش دعوام شده هنوز که هنوزه باهاش مشکل دارم و اگه ببینمش شدیدا سعی میکنم حالش رو بگیرم

منم خفن کینه ای ام

بعدم تا پدر طرف و در نیارم خیالم راحت نمیشه

اصن یه وضی

محمد یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

نیکی دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 02:00 ق.ظ

کار خوب و ما میکنیم والا !

دخیخا

افسانه سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام نازگل عزیز

خدا"" را دوست دارم...

""حافظ ""را هم...
ولی

"" خداحافظ ""را نه....!

سلام عزیزم

اوهوم منم هم

افسانه پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام ناز گل عزیز
وای چه شتر زیباییه
صبوره اما وای به روزی که.....

سلام عزیزم

چشمات ناز میبینه

دخیخا

سام جمعه 7 مهر 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

این الاغه چه باحاله

الاغ نیس شتر ِ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد