اگه من یه . . بودم !

از طرف نگین جونم دعوت شدم به بازی


اگه ماهی از سال بودم: اردیبهشت . .


اگه یه روز هفته بودم:  پنج شنبه . .

اگه یه عدد بودم:  6 . .
اگه یه همراه بودم: دوست . .

اگه یه نوشیدنی بودم: نوشابه . .

اگه یه گناه بودم:  . . 


اگه یه درخت بودم: درختِ بید  . .

اگه یه گل بودم: رز . . 


اگه اب و هوا بودم: بارونی . .

اگه یه رنگ بودم: قرمز . .

اگه یه پرنده بودم:عقاب . .

اگه یه صدا بودم: صدای بارون . .

اگه یه فعل بودم: خواستن . . 


اگه یه خیابون بودم:  پر درخت . .

اگه یه پنجره بودم:  رو به دریا . . 


اگه تاریخ بودم: روز تولدم . . 


اگه یه فیلم بودم:  مسیر سبز . . 


اگه پزشک بودم: روانپزشک . .
اگه یه وسیله اشپزخونه بودم: شیر آب ظرفشویی . .

اگه یه ساز بودم: پیانو . .

اگه یه کتاب بودم:کوری . .

اگه یه شعر بودم: لحظه دیدار . .

اگه یه اسم بودم:  رها . .

اگه طبیعت بودم: جنگل . . 


اگه یه حس بودم: آرامش . .

اگه یه بازی بودم:قایم موشک . .

اگه یه بیماری بودم:دل درد . .

اگه یه حیوون بودم: اسب . . 


اگه حکم دادگاه بودم: حبس ابد . .

اگه یه میوه بودم: سیب . .


اگه یه خوراکی بودم: های بای . .


اگه یه هنر بودم: موسیقی . .

اگه یه جاده بودم: جاده شمال . .


شما هم دوس دارید انجام بدین : )



نظرات 5 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

مرسی که شرکت کردی عزیزم

اون وسیله آشپزخونت جالب بود:))
قربونت بشم :*

خواهش میشه عشخی

مرسی

عزیزمی

ی دوس دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

اگه ماهی از سال بودم:ملومه ک آبان
اگه یه روز هفته بودم: سه شنبه . .
اگه یه عدد بودم:5
یه همراه بودم: همراه اول از نوع دائمی
اگه اگه یه نوشیدنی بودم:دوغ
اگه یه گناه بودم:نگاه اونجوری
اگه یه درخت بودم:بزن چنار
اگه یه گل بودم:مریم
اگه اب و هوا بودم:ابری
اگه یه رنگ بودم:نارنجی
اگه یه پرنده بودم:گنجشک
اگه یه صدا بودم:سخن عشق
اگه یه فعل بودم:توانستن
اگه یه خیابون بودم: ی طرفه
اگه یه پنجره بودم: دو جداره
اگه تاریخ بودم: 25 آبان
اگه یه فیلم بودم:فیلم آنشرلی
اگه پزشک بودم: روان پزشک
اگه یه وسیله اشپزخونه بودم:ماهی تابه
اگه یه ساز بودم:نی
اگه یه کتاب بودم:درخت دوستی
اگه یه شعر بودم:لاولی
اگه یه اسم بودم:لیلی
اگه طبیعت بودم:دریا
اگه یه حس بودم:حس ششم
اگه یه بازی بودم:لی لی
اگه یه بیماری بودم:بیماری اعصاب
اگه یه حیوون بودم:
اگه حکم دادگاه بودم:بخشایش
اگه یه میوه بودم:هندونه
اگه یه هنر بودم:نقاشی

بعله ممنون از اینکه در برنامه ما شرکت کردین

دی ماهـ.ـی خـ.ـانـ.ـوم دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://deymahi.mihanblog.com

بابااااا عقاااااب
مسیر سبز... یادش بخیر.. اگه اون فیلمه بودی هی میشستم نیگات میکردم
دل درد =)) اذیت نشی!!
جیگرتو

اهم اهم

خیلی فیلم غمگین ناکی بود بازیگرشم همین چند وقت پیش مرد
نه جون شوما راحتم

عزیزمی

محمد دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

اگه خوارکی بودی : های بای

دخیخا

خوب شد یادم انداختی الان این گزینه رو هم اضافه میکنم

سمیه.غ دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://ghafe-ghorbat.blogsky.com/

دریا
به احترام ماه
بلند شد
و نشست

"اسماعیل بسحاق"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد